Keindahan Alam Ciptaan Tuhan

SubhanAllah

product

Alhamdulillah

product

Allahuakbar

product

Akhirnya...

Assalamualaikum buat semua sahabat-sahabat dan kenalan..Alhamdulillah, kali ini berkesempatan untuk mencoret sedikit sebanyak di laman ini..apa khabar semua? diharap semua sihatlah ye hendaknya..kami di kuantan ni agak risau juga,maklumlah dengan keadaan jerebu dan H1N1 yang makin menular sekarang..apepun, ambillah langkah berjaga-jaga..kat cni dah macam trend plak pakai 'mask'..sampai ada yang kata; "jom pakai mask nak..nampak macam best je.."..ragam manusia..bermacam2..terima jela...

ok..terus fokus pada isi penting..=)..Pertamanya..saya nak minta maaf pada sahabat yang dikasihi, syira yang meminta saya menceritakan dengan terperinci tentang kematian sahabat sekelas saya minggu lepas..minta maaf sangat2 syira..im xreti nak bercerita..hehe..bukan xreti sebenarnya, cuma sepanjang minggu lepas, wajah arwah sebelum dan selepas kematian masih xdapat dilupakan..disebabkan im mempunyai imiginasi yang agak tinggi, im 'TERFIKIR' jauh dari tu..jadi, tak nak buka dah cerita ni sebab nak pulihkan semangat tu amik masa.huhu..

kedua..Tahniah untuk sahabat kesayangan kami berdua..NUR AIDA MD SUHAIMI yang dapat anugerah pelajar terbaik di IIC..mantooooooooop aida...hehe..suke betul mengusik aida..tahniah aida..maila datang kuantan..bg 'ceramah' kat im..huhu..tahniah jugak untuk syira yang sentiasa maintain dengan pointer yang teramatla mantap...

to imtinan: Jangan ucap tahniah je..contohilah sahabat2 anda tu ye...(pesanan pada diri sendiri)

yang ketiga dan terakhir.."SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK" untuk semua umat ISLAM di dunia ini..kami berdua minta maaf banyak2 jikalau ada perkataan atau perbuatan kami yang tidak menyenangkan hati anda yang kami lakukan dalam keadaan sedar mahupun xsedar....maaf sangat2...kami berdua InsyaALLAH memaafkan kalian semua dan moga kalian semua pun begitu hendaknya...ameen..

sabda Rasulullah s.a.w.."Telah tiba kepada kamu bulan RAMADHAN iaitu bulan yang penmuh keberkatan. ALLAH telah mewajibkan ke atas kamu berpuasa pada bulan itu"..(HAdith Riwayat Ahmad).

...........moga ketemu lagi ya..InsyaALLAH.....






No Response to "Akhirnya..."